martes, septiembre 26, 2006

En valencià... clar que yes!!!!


Demà vaig a fer l'entrevista pera el treball com promotor editorial. A vore ho faig, perque tinc la sensació de que he de parlar amb l'entrevistadora en català, i aixó no m'agrada un pel. Vaig a intentar fer-la en castellà perque com podeu comprovar, estic un poc verd amb la llegua de la nostra terra. M'he fet un guió, amb vocabulari i tot, de les possibles frases que he de dir a l'entrevista. Si Damià alçara el cap...
Puc fer-ho! Soc capaç i demà intentaré demostrar que aquest treball es pera mi(malgrat no em contracten)
Editorial Nadal-Arcada... cap allà vaig!!! Quins nervis!!!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Com parles en valencià la habrás feta bona noi¡¡¡ segur que se te escapa alguna parida :P mucha suerte¡¡.

Anónimo dijo...

Por cierto ... que guapo sales en la foto, al lado de nuria, me recordais a lo de "cuentame" el programa ese en el que nadie muere por ser "rojo". Ah¡ hablando de esas cosas hoy me he sentado en mal sitio en el tren pues a mi lado habia un viejo franquista y religioso... que peste me ha sermoneado durante 20 minutos menos mal que no me h adado el viaje entero, si no a la salida accidentalmente se cae de bruces¡¡ (jajajaa).